Brukerutvalget for Nav i Trondheim
Det er viktig for Nav-kontorene å sikre at den enkelte bruker av kontorene opplever seg sett og hørt, og behandlet med respekt. For å bistå kontorene i dette arbeidet har Nav-kontorene i Trondheim etablert et felles brukerutvalg.
Brukerutvalget består av representanter fra ulike brukerorganisasjoner i Trondheim. Brukerutvalget for NAV-kontorene i Trondheim skal arbeide for:
- å tydeliggjøre brukerstemmen i NAV-kontorene
- å bidra til forbedringsarbeid og kompetanseutvikling i NAV-kontorene
- universell utforming
- å samle kunnskap om NAV og spre denne i brukerorganisasjonene.
Innspill til tema? Eller kontakt med representantene i utvalget?
Dersom du har tema rundt NAV-kontorenes tjenester som du ønsker at Brukerutvalget skal drøfte, så kan du sende en mail til utvalget om dette. Utvalgets mailadresse står nederst på oversikten over medlemmer. Start gjerne mailen med: «Til brukerutvalget». Du kan også ta kontakt med medlemmene i utvalget gjennom de mailadresser og/eller telefonnummer som er oppgitt.
Møtene i brukerutvalget er åpne for publikum, men på grunn av romkapasiteten ønsker vi beskjed på forhånd fra de som ønsker å møte. Benytt kontaktmailen nevnt over.
Andre brukerutvalg i NAV:
Referat fra brukerutvalget i Trondheim
- Referat fra 9. april 2024 (pdf)
- Referat fra 18. september 2018 (pdf)
- Referat fra 30. mai 2018 (pdf)
- Referat fra 1. mars 2018 (pdf)
- Referat fra 30.november 2017 (pdf)
- Referat fra 4. oktober 2017 (pdf)
- Referat fra 9. mai 2017 (pdf)
- Referat fra 15. februar 2017 (pdf)
- Referat fra 6. desember 2016 (pdf)
- Referat fra 15. november 2016 (pdf)
- Referat fra 19. oktober 2016 (pdf)
- Referat fra 16. februar 2016 (pdf)
2015
- Referat 27.oktober 2015 (pdf)
- Referat fra 1. september 2015 (pdf)
- Referat fra 26. mai 2015 (pdf)
- Referat fra3. mars 2015 (pdf)